شرح مختصر :
در این پروژه به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.
مقله کامل در مورد اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک
مقله کامل در مورد اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک
مقله کامل در مورد اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک
نظرات شما عزیزان: